Raymalifalitiko 1.saatiniz epey yüksek, diyetle mi geldi bu sonuç yoksa normal yeme duzeninizle mi? Diyet değilse acil diyete başlamanızda fayda var, eğer diyetse de doktora bildirmenizde fayda var. İnsülin son seçenek ama yüksek değerlerde yapacak bisey kalmıyor :( bir de ölü doğum falan düşünmeyin Allah korusun Allaha emanet biz elimizden geleni yaptıktan sonra bisey olmaz. Stresli bi süreç ama geçiyor gidiyor