Kızlar şuan 9 haftalık hamileyim 2-3 gündür belim çok ağrıyor sağ kalçama vuruyor ağrısı bide ayakta cok kaldıysam daha çok ağrıyor yattığım zaman kalkamıyorum tutuluyorum sanki doktora da gitmedim belki geçer diye geçmezse gideceğim bu haftalarda bunu yaşayan var mı normal mi yani bide kanama lekelenme gibi bi durumumda yok ama cok ağrıyor 😣