Reglim biteli 16. Gün , 3-4 saat önce kahverengi bi akıntım geldi sıvı şekilde ama afedersiniz çok az pırtılı. reglime daha 2 hafta var sizce yerleşme kanaması olabilir mi?kasıklarımda çok hafif batma var ayrıca.bu ay başı rahim filmi çektirdim. Sizce ne olabilir?