Nrgsalp Bekizlerr bnde 31 haftaligim 9 gündür hastanedeyim .durumum da iyi cokk şükür. Ama xokk zor atlatttimm
Esmila Nrgsalp ya nasıl anladınız bende 2 gündür çok hastayım test yapmaya korkuyorum baş ağrısı grip eklemlerim ağrıyor