nefizemoustafa yok yok korkmayın rahim genişlemesinden olabilir sonra adet günlerinde genelde olamadığımız için olabilir. Bende hemen gittim doktora bu aylarda başlar. Bel ağrıları dedi çok normal fıtık yoksa sorun yok dediler korkma canm bebişi de korkutma güzl annesi 🥰❤️