Zafsim0801 Kizlar nisanin 5inde doğum yaptım ,doğum öncesi rapor ödememi aldım acaba doğum sonrası ne zaman yatar kizlar
Gigy Zafsim0801 1 ay içinde yatar demişti bize muhasebecimiz ,eskiden daha uzun sürüyormuş artık kısa zamanda yatıyor
ikizlerimveben Zafsim0801 doğum sonrası parası iznin bitince yatar diye biliyorum. Doğum öncesi iznin de biter bitmez yatıyor
Zafsim0801 Gigy yeni aldım doğum öncesi rapor paramı acaba doğum sonrasında gene aynı mı olur 170 arasam solerlermi
Zafsim0801 Seyda08 yokne devletten doğum omcesi diye yazıyo b nndogum yapınca doğum raporumu goturduk muhasebecim 32.haftadan sonrasını onayladı