Edagok61 Kızlar bebişlerinizin kalp atışını kaç haftalıkken duydunuz? Ben 7+3üm yarın randevum var çok endişeleniyorum ya duymazsam diye
Seda_nrr Edagok61 ayy nasıl heyecanlanıyor insan nasıl korkuyor :) ben kendimi okadar kasmıştımki karnım hep pütür pütür olmuştu stresten bol bol elini karnına koy salavat Çek :) yarında hayırla sağlıkla duy inşaAllah