Beggyy 23+4 günlük hamileyim 1 haftadır sağ tarafımda sırtım o kadar agrıyor ki. Eğilince bıçaklar saplanıyor sanki aynı yere. Ayaktayken sıkıntı yok ama eğilince biraz kabus gibi. Bu durumu yaşayan var mı 😔😔
Bibebisgordumsanki Beggyy benimde sol tarafıma yatınca sırtımin sol tarafi ağrıyor bugun sordum doktora normal çünkü karnın büyüdüğü için denge bozuluyor dedi ama bıçak saklanır gibi olursa tansiyonunu olctur dedi. Bi kendi doktoruna danış istersen.
Deletedmom_5 Beggyy hiç bir şekilde geçmeyen ağrılar nerdeyse 5.haftamdan beri var 27. Haftadayım hala devam ediyor. Doktor magnezyum yazıyo ama bende çok işe yaramadı açıkcası
Miskokulum35 Beggyy aynen anlattığın gibi oldu benimde ozamanlar. Şimdi de ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum😒
Mrs-Ergull Gebeliğimi öğrendiğim günden bugüne o sırt ağrılarım var maalesef 37 haftadayım ve bi kaç hafta önce aynı yerin ön tarafı başladı sağ göğsümün hemen altı inşallah sizde olmaz 🙅♀️
Huzurmelegim_28 Beggyy düz yTmak egzersiz yapmakk ve hamilelik sonuna kadar devam edicekmişş çok ayakta kalmamakk yapabiliyorsanız hamile platesi tavsiye ediyorlar
Zeynepcylan Beggyy benimde bir ay boyunca 27 hata 32 hafta arası çok şiddetli ağırdı tek taraflı magnezyum içtim bir ay sonra geçti hemen geçmez zaten düzenli kullan egzersiz felan işe yaramadı banada bir ay çektim ağrısını
Miskokulum35 Beggyy doktora söyledim ama olur onlar artık dedi. İlaç falan vermedi. Bende ne yaptırsam geçmedi 🤷♀️
Bahark27 Beggyy Nasıl soğuk bı ağrı mi? Eğer öyleyse bobrekleriniz de sorun olabilir doktorunuza görünmeniz de fayda var bende ayni ağrıyı çekiyorum bide sırtınizi sıcak tutun
Beggyy Bahark27 böbrek agrısı gibi değil.zamanında taş dökmüştüm o agrıyı bilirim:) sanki sortımda bi kemik kırılmış ve hareket edince sürekli batıyor gibi bi agrı diyim size 🤷🏻🤭
Bahark27 Beggyy O zaman bebek büyüdüğü için kemiklerin aciliyodur onun çaresini henüz bende bulamadım eşim hafif hafif masaj yapar dindirirdim ağrısını