mujdezengin Hem burada hemde çevremde gebe kimi görsem hep bir sorun , hep bir sıkıntı içinde , hamilelik zaten uzun bir süreç hormonlar tavan birde doktorların insanı korkutması Allah yardımcımız olsun
Gmommysboy mujdezengin annem bana hamileyken toplam 3kere hastaneye gitmiş:) ama son yıllarda anne-bebek ölümlerinin azalmasını bu titizliğe bağlıyorum..eskiden ye aman ye iken şimdi diyabet gerçeğiyle daha sağlık odaklı bi tutum var..aşırı yoruldum şekerdi tiroiddi tarama testleri kan idrar vs fakat çok şükür imkan var bakabiliyorlar diyorum
mujdezengin Gmommysboy cidden çok yorucu aynı durum bende var triod , pıhtılaşma , plasenta bilmem ne ama en önemlisi sağlık , Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin hepimize bu düşünceler beni maf edecek
Esraanil Malesef hamile kalmadan önce hiç bilmezdim böyle olacağını. Hamile kaldım troid çıktı sonra kanama yaşadım sonra ikili test riskli çıktı perinatolojilere gittim yarın 3 lü test sonucu alcam inanılmaz korkuyorum sonuçtan o da kötü çıkacak diye çok zormuş gerçekten çok yorucu
mujdezengin Esraanil evet cidden insan bilemiyor , inşallah temiz çıkar sonuçlarınız ben ikili test yapmadım detaylıyı bekliyorum inşalah bir sorun çıkmaz , insan düşünmekten kafayı yiyiyor ama unutma bunlae bir ihtimal