Damla4622 Şeker yükleme yaptırdığım gün kahvaltı yaptım elma yedim tatlı yedim gittim yaptırmak istemiyordum ama doktorum yapalım bebek biraz iri dedi tok olman bişey ifade etmez yinede yapılır dedi yaptırdım normal çıktı şükür bende aç karnına yapılır sanıyordum ama bildiğiniz tok yaptı tatlı bile yemiştim yarım saat öncesi 😅