Minigimyolda Bim ablam Almanya’da yaşıyor çocuklarına kullanmış çok memnun vede bana da hediye alms inşallah memnun kalırız göz yakmıyor dedi
Betulkoray2021 Kardeşim kullanıyor bebeğine göz yakmıyor. Bende o şampuandan ve pişik kreminden aldım