Merve2334 Arkadaşlar 11+6 günlük gebeyim bugün doktora gittim yüzde 90 kız dedi değişen var mı ? Sizin ya da duyduğunuz birilerinin çünkü 12 hafta erken bi dönem sonuçta
Aylin-2015 Merve2334 ben 12de kiz dedi yüzde50.bügün 14+5 yüzde yüz erkek dedi doktor pipiyi gördük bes belli🤭
kukiveannesi Merve2334 ben genelde erkek denilince sonradan kız dendiğini duydum. Önce kız denilip sonra erkek denen oluyor mu bilmiyorum sebebide klitoris çıkıntılı olduğu için pipi sanılıyor tam yerine yerleşmesi için 16-18. Hafta bekleniyor
clksyma-97 Merve2334 benimde 12. Haftada kız gibi dedi 16.haftada kesin erkek olduğu anlaşıldı şuan 35.haftadayız
Merve2334 dmldkc__ Allah bağışlasın 😍 hiç kız hissetmedim ya ne bileyim tabi ki sağlıklı olsun ilk çocuğum ama ne bileyim hep böyle erkek gibi geldi bana
Aylin-2015 Merve2334 Merve2334 bence 11haftada yüzde 90demesi doğru deyil deyişe bilir.çin takvimini bi dene derim
Merve2334 Aylin-2015 işte Çin takvimi kime yapsak doğru çıktı bende de erkek çıkıyordu ama yüzde 90 kız dedi. Bende yüzde 90 demesine sinir oldum zaten
Aylin-2015 Merve2334 çok uykun geliyorsa kizdir Belin çok ağriyorsa erkekdir Bende hep böyle oldu çünkü kuzum🥰
BRUTAL-BETTY Merve2334 devlette doktorum %75 80 kız dedi 16 haftalıkken bende özele gittim sonra 16+2 olduğum gün orada kesin erkek olduğunu söyledi doktor hatta bak bu pipisi dedi gösterdi.ayin 28 nde devlette kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek 🙈😂
almilaumay12 Merve2334 Benimde 12 haftamda erkek denildi 17 haftamda başka bir doktor kız dedi kafam karışık Aşırı merak içindeyim alışveriş vs yapacaktım hep kaldı herkes erkek diyor bakalım ne olacak
Minikannee1 Merve2334 bana 16 haftaya kadar kız dediler 17 de erkek olduğunu öğrendim doğurduğumda erkek ti 😂