9 yıl içerisinde aşılama, tüp bebek tedavisi düşükler kayıplar sonrası kendiliğinden mücize gibi geldi kızım🥰🐣 6.haftamızda korona olduk😔 çok şükür atlattık🤲🏻 Sonrasında 16. Haftamızda doktorumun müthiş gözlemiyle rahim ağzı kısalığı olduğu farkedildi Serklaj oldum hedefimiz önce 28 sonra 32. Haftamızı tamamlamak. Son kontrolümde yaramaz kızım kafasını dikişe dayanmış ve artık dikiş görünmüyor 😳28+5 teyim her an herşey olabilir dedi doktorum🙄 acil bir durum olmassa 30. Haftamda ciğer geliştirici yapacak.Bir yandan heyecanlı bir yandan stresliyim benim gibi erken doğum riski olan varmııııı Nasıl geçiriyorsunuz günleriniziiii??