Bende 5 aylığım yapıyorum camları silemiyorum evim yüksek katta göbüş engelliyor ic yüzeyini ben siliyorum dış tarafına eşim yardımcı oluyor ama daha bugün ütü yaptım süpürge temizlik yani çok yormamaya çalışıyorum ama yapacak bir şey yok doğum ağustos ta haziran da evi boyaticam mesela çok ağırlasmadan bebek eşyaları yikicam ütüleme derken kurban gelecek zaman hızlı geçiyor yavaştan yapabilirsin yani