Ozlm280 Kızlar hastanede fotoğraf çekimi için ne giyceksiniz gittiğim hastane de pakete dahil fotoğraf çekimi varmış ama ne giysem bilmiyorum ☺️
kuzucumoglum Ozlm280 ben lohusa takımi giycem zaten sezeryan olacak o an belki süslenmeye bile halim olmayabilir 😊
Gigy Ozlm280 doğum anında ameliyathanede yaptıracağız biz ,oda da kendimiz makineyle çekim yapacağız,lohusa takımını bir tık şık seçtim ☺️bebişe de ona göre tulum aldık benimle uyumlu olan saç bandı bir de
[silindi] Ya bu bilgi veriliyo mu acaba basta? Ben hic istemem ya hic sevmiyorum 😢 ama siz eger fotograf cekimi olacaksa lohusa takiminiza bi tik özen gosterebilirsiniz 😊
Alperene Feyza-nur ıkıncı resımdekınden benım takımım ama yakası bı tık acık olıyo haberınız olsun ben terzıde tadılat yaptırdım gayet guzel oldu
Ozlm280 Doğum için fiyat sorduğumuzda söylediler aslında bende pek sevmem ama madem paketin içinde varmış parayı vermişken çektiririm olmasaydı istemiyordum ama
Feyza-nur [silindi] aynısını arkadasım aldı kollardan diktik boynu kapandı ve kötü durmadı o konuda için rahat da modellere karar veremiyorum 😂
Feyza-nur Ozlm280 o zaman açık olsam ben kesin bunu giyerdim bi bakın isterseniz trendyolda da var https://resimyukle.link/i/PrDBm trendyol link https://ty.gl/xq8vj5zpk
Ozlm280 Feyza-nur ikincisi açılmadı ama ilk resim güzelmiş evet ☺️ boydan elbisede almamıştım henüz olabilir aslında bu bi bakayım bakalım
Ozlm280 Alperene ikinci resimi açılmıyor canım bakamadım ya ama ilk resim demine trendyol dan baktım şimdi çok pahalıymış 425 TL çok fazla bana göre