eminenefer23 36+4gunluk hamileyim ilk gebeligim sadece sag bacagimda asiri sislik ve gorme bozuklulugu var bulanik goruyorum cok korkuyorum lutfen cevap verirmisiniz 😔😔😔😔
byzza16 eminenefer23 kullandığınız bir ilacın yan etkisi olabilir mi ? Çünkü bazı ilaçların yan etkisinde görme bozukluğu falan yazıyor
ikincimucizemmmm eminenefer23 tansiyonunla alakalı olabilirim veya gebelik zehirlenmesi doktoruna bilgi vermelisin bu haftalarda hafife alınacak birşey degil canım
BurcuLice eminenefer23 canım bulanık görme baş ağrısı gebelik zehirlenmesi belirtileri bi acile git derim ben vakit kaybetmeden ne olur ne olmaz en azından bir şey yoksada için rahatlar geçmiş olsun şimdiden
Eski9 eminenefer23 Tansiyonunuzu ölçün vücutta aşırı ödem görme slrunlari tansiyondan kaynaklanabilir bence zaman kaybetmeden doktora gidin
Oykuaygun eminenefer23 gebelik zehirlenmeside olabilir bugün sağlık ocağına gittiğimde hemşire söylemişti. Bi doktorunuza danışın