Mhrbnmhmt malesef benim de en büyük çilem reflü. elimde olsa midemi komple aldırırdım :) su bile içsem başlıyor yanmaya. rennie nin çiğneme tabletinden bende kullandım bir süre. sağolsun rahatlatıyordu . ama etkisi biraz kısa sürüyor. doktorum gaviscon şurup yazdı. sanırım bu daha iyi geliyor. hatta bu satırları yazarken de içtim :) anında kesip rahatlatıyor. süt de denedim . ama bana etki göstermedi. geçmiş olsun tekrar inşallah geçer bu derdimiz.