defnes_mom Haftadayiz çok fazla sırt ve bel ağrım oluyordu. Eşim araştırıp hamile yastığı almış. Bence mucizevi bir şey bu yastığı kullandıktan sonra ağrılarım azaldı. Öyle ki hamilelikten sonra da kullanacağım ☺️ Sırt ağrısı çeken ve bu yastığı bilmeyenler varsa diye bu postu açtım 🥰
Mineyld07 defnes_mom bende çooook seviyorum hamile yastığımı fakat eşimde kullanmaya çalışıyor uykusunda çoğu zaman paylaşamıyoruz 😅
defnes_mom defnes_mom bu biraz yumuşak geldi ama içini elyafla doldurup kullanabilirsiniz ben çok rahat ettim ☺️
zerrinayyildiz defnes_mom bende 20. Haftamda almıştım trendyoldan iyiki almışım diyorum şuan 35. Haftadayjm o kadar rahat yatıyorum ki bende herkese tavsiye ederim 😇