EdaZ Merhabalar , hamilelik için fotoğraf çektirmeyi düşünen ve İstanbul Avrupa yakasında fiyatları bilenler var mıdır ?
Feyza-nur EdaZ ben düşünüyorum istanbulda değilim kocaelideyim bizim dogum ücretinin içinde hastanenizle konusun belki sizde de vardır bu uygulama bilginiz olsun diye yazmak istedim
Mammimammi EdaZ armut uygulamasını indirin ordan teklif isteyin. Hem şartları hem fiyatları karşılaştırırsınız. Ben ordan bulup çektirdim.
Tlybilgic24 EdaZ 11 mayısta çekimim var ben Avrupa da oturuyorum ama çekim Anadolu’daki ataşehirde 800 tl ye anlaştım
EdaZ Feyza-nur canım ben doğum öncesi 30-32 arası cekim düşünüyorum eşimle birlikte doğum da değil ..
Sevdanurr4 Feyza-nur memnun musunuz peki doğum fiyatları nedir benimde 1 ay kaldı doğumuma benim gittiğim yer biraz attırdı fiyatları
Feyza-nur Minikkalbim1 orada da kesin bu uygulama vardır eger dogum gündüz olursa dogumda da cekiyorlarmıs ama dogum gece olursa dogum anını cekmiyorlar ertesi gün aile cekimi yapıyorlarmış
Ftmylmz1 Tlybilgic24 yenidoğan çekimi için fiyat sordunuz mu ? Ben orasının çekimlerini çok beğeniyorum da
Feyza-nur Sevdanurr4 benim doktorum dısarıdan gelicek o yüzden hastanede hiç muayene olmadım ama kan idrar gibi tahlilleri medar da verdim ve memnun kaldım cok ilgilendiler hastane gayet temizti normal doğum 3500 sezaryen 4000 tl tabi benım doktorum dısarıdan gelicek diye bu fiyat siz oradan bir doktora doğum yaptırırsanız daha uygun olabilir