Tugba6336 2 kere dis gebelik gecirdim biri sag biri sol tuplerde olustu ikisinin de arkaasindan 3 ay sonra normal sekilde hamile kaldim yani soyle soyliyim dis gebelik sonra Hamilelik tekrar dis gebelik ikisi arasindaki bebek sebepsiz yere vefat etti 21 haftalik olu dogum yaptim 4. Seferde normal hamilelik oglum. 2 yasinda su anda da 23 haftalik hamileyim elhamdulillah tedavi olarak igne vuruldu ama olmadi 2 kez laparoskopi oldum oglumun dogumu da nornal oldu umarim anlatabilmisimdir