Merhaba güzel Anneler 🥰🥰
10 haftalık hamileyim, ve yüzümde hem lekelenme hemde sivilcelenme oluyor sizde de oluyor mu siz neler yapıyorsunuz lekeler için
sinoz leke kremi baştan kullanmama rağmen yinede sivilcelenme de lekelenmede oldu
bu arada kızıma hamileyken de olmuştu
acaba şimdi de mi kız yani cinsiyetle alakası var mı, erkek olunca güzelleşir diyorlar kız olunca da tam tersi ne kadar doğru acaba ☺️☺️☺️