FatmaSalam 30+1 olduk ama hala çanta hazırlamadım, havalar sıcakkkk çooookkk halsiz ve yorgun hissediyorum. 😪😪😪😪 Tek yaptığım bir o yana bir bu yana yatmak 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Neres FatmaSalam allah kolaylık versin🙏🏽 Şimdiden hazırla bence son haftalarda iyice yorgun olursun hazır da dursun 😊
Fasulyeanne FatmaSalam bizde. 35 e giricez ama hala ortada hazır bir şey yok😂 aşırı halsizlik sıcaklarrrr bitirdii biran önce hazırlayın bence çünkü ilerleyen haftalarda halsizliğiniz artabilirr
1234 FatmaSalam bizde 30+1 olduk aynısı bendede var her koltukta sörf yapıyorum yataga geciyorum sıcaklar bunaltıcı Biri herseyimi alsa cantamı hazırlasa🙃🙃
FatmaSalam Neres çok üşengecim hiçbir şey yapasım gelmiyor ne ara böyle oldum hiç bilmiyorum. Normalde çok tez canlıyımdır ama son bir haftadır kolumu kaldırmak bile istemiyorum 🙄🙄
beyzanur06 30 haftadan beri sözde canta hazırlıyorum 34 olduk hala yok ortada 😀😀 bebegn esyalarnı hazrladm kendi eksiklerim vardı onları aldm ama bide cantaya yerlestircek adam lazm halsizlikten kolumu kaldrcak halim yok gun icinde yaptgm seyler tuvalete gitmek mutfaga gitmek ve oyana buyana devrilip yatmak 😬😬
FatmaSalam beyzanur06 benim de sonum seninki ile aynı olacak sanırım, zira ağır vasita oldum çıktım, kıyafetler hep alındı ama yıkayacak adam yok, ay bir de ütü var 🤪🤪
beyzanur06 Fasulyeanne bi hayrlı vatandas cıksa valizlerimizi hazrlasa ne guzel olur cok sevaba girer 😀😀
beyzanur06 FatmaSalam hevesle onları yapmıstım Allahtan yoksa oda kalırdı simdiye kadar yardım edecek kimsede yok kimse teklif dahi etmiyor 😏
beyzanur06 Neres bu gidisle bizimde sonumuz oyle olcak bazen agrım oluyo korkuyorum aklma hastane cantasınn hazr olmadgı geliyo o an acıyı falan unutuyorum 😀😬😬
beyzanur06 FatmaSalam ben dalinin sıvı deterjanıyla yumuşatıcısını kullandm memnun kaldm mis gibi kokuyor gelip gidip kyafetlerini kokluyorum oh misss 😍😍
Hanif FatmaSalam baby me aldım deterjan yumuşatıcı ve leke çıkartıcısını yorumlarını okudum herkes memnun😊
FatmaSalam beyzanur06 değil mi yaaa uzağa gelin geldim ne annem var Yanımda ne kız kardeşim yardım eden olsa daha bir hevesle yapardım 😔
1234 Ben kızımda nasıl olsa doguma var dedim 36 da alısveris yaptım aksamı eve geldim sancım basladı yarındası dogurdum kıyafetleri yıkayamadan etiketini cıkarttık giydi yavrum ama şimdi akıllandım bu haftayı atlatayım hazırlayım hemen
FatmaSalam 1234 vah kuzum 🙄 olsun annesi sonrasında diğerleri yıkanmıştır, eskiden bebek deterjanı mı vardı :)