Endişe etme ilk zamanlarda böyle oluyor eve gidince sıcak duş al,sütün gelmese bile bebeğini emzir hep,aç kalmasın gelmiyorsa mama takviyesi yap şekeri düşer allah korusun,sağlıklı beslen o da artırıyor,bol bol su iç,endişe etme korkma herşey yoluna girer merak etme😊