BirUmut59 Makbay ben geçen ay iğneden sonra 13. Gün kan vermiştim net hamile olmadığımı öğrenmiştim bu ay içinde yarın 14. Gün bu ay biraz nefsimle savaşıyorum koronadan dolayı hastaneden de çekiniyorum idrar testine kadar dayansam diye ama dayanmak çok zor
BirUmut59 Makbay geçen ay kasık ağrısı yorgunluk vardı ama bu ay hiç bir belirti yok geçen ay daha inançlıydım ama sizin olumlu duruyor gaz yaptığı bu programda bile yazıyor
Makbay BirUmut59 hayırlı zamanda kavuşalım inşallah bu kez bende çok umutlandım artık biraz daha bekleyeceğim.
Minik95 Makbay canim Bende igne oldum 5 gun oldu asiri kasik agrisi karnim sis goguslerim dolgun Gaz var sende ne gibi belirtileri olmustu
bsra1919 Makbay merhaba inşallah vardır Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ama çatlatma iğnesi vurunduktan sonra bu tür belirtiler veriyor göğüs agrısı kasık agrısı olabiliyor
Makbay bsra1919 10 gün oldu hatta yarın 11. Güne giriyorum belki iğnenin değil de bebeğin etkileridir diye düşünmüştüm.
Makbay Minik95 bende de gaz vardı karnım geceleri özellikle aşırı şişiyordu. Vurulduktan sonra 2 gün kasıklarımda ağrılar oldu daha sonra geçti. Şimdi yeniden başladı. İğneyi vurulalı 10 gün oldu benimde
Minik95 Makbay insallah tutmustur canim ayni seyler var ikimizdede 12 gunden once yapmayin diyorlar yapinca haber ver merak ederim