Melekcansu aynen bnde dırsekten 4 parmak yukarısına vurunuyorm hergun kolda degıstırıyorm ıgnenın dık olması lazımmıs onuda yapıyorz kaba ete vuruyorz ama morarıyor bızde anlamadık gobege cesaret edemıyorm malesef kndım vuramıyorum zaten ıgneye bakamam ben esım yada annem vuruyor yanı benım korkum ılerde bı yıpranma olurmu kollarımda kaslarımda morluklardan cok bu tedırgın edıyor benı