6107 Merhaba anneler, bebeğin kalp atış hızına göre cinsiyet tahmini doğru çıkan veya hurafe diyen var mı ? Merak ettiğim bir konu. 140ın altı erkek, 140 üstü kız diyorlar 😱
esra572 6107 her hafta değişmiyormu kalp atış hızı ya. Ben 6.haftamda 130lardaydi 8.hafta 170lerdeydi
Niko8706 Ben ilk kalp atışını duyduğumda evet öyle bir konu duymuştum 140ın altıydı erkek diyordu ama benim de şuan erkek