BurcuE_ bende kiloluyum 90 kilo, bana da doktor kilomu sordu inşallah görebiliriz bebeği rahat dedi hatta. Ama çokta güzell baktı herşeyine göründü yani.kullandıkları cihaz etkilimi bilmiyorum. Hatta sonrasında zayıflarda bu kadar net olmadığı oluyor çok iyiydi görüntü dedi. Beveğimin yüzünün gayet net fotografını falanda verdi.