momsboys Hiraa bizde aras sectik💙💙Aras kargoo diyorlardı şimdi Aro koyduk lakabını herkes Aro diyor😅😅😅
Demetk Hiraa guzel isim.ben beģeniyorum acikcasi mesela erkek olsam ismimin aras olmasini isterim ben o gozle bakoyorum.benimde oglum.oluxak esim cesur koyalim.diyor icime sinmiyor ama bakalim sence nasil
04aysegul Hiraa Çok güzel gerçekten en sevdiğim erkek ismi. Benim kızlık soyadım. Hep diyodum oğlum olursa adını Aras koyucam diye nasip olmadı. Allah’ın izniyle kızım olucak inşallah 🤲🥰🤗
Gulten27 Hiraa isim çok güzel ama anlamı güzel değil bence oğluna vericegin ismin anlamı da güzel olsun
Sevincuras Prenses21 34 haftalığım evet yaptırdım kapı süsü hastane çıkışı nevresim seti sepetleri isme özel yaptırdım siz kaç haftalıksınız
Mammimammi Hiraa çok hoş bir isim. Tek az öz. Oğluma çok düşündüm istedim ama vazgeçtim. Kendimi biliyorum çünkü. Aras kargom diye severdim çocugu. Sırf bu yüzden eledim
Sinem_58 Hiraa kuzenimin adını aras koydular ama anlamına bakınca aras ve anlamı ne alaka demiştik anlamı at kılı demek 🤭 eğer oğlum olsaydı Ağah koyacaktık ama kız oluyor 🤗