@Essa33 bugun tam 13 haftalık canm
Leylaakcay İnsallah atlatırsın bir an önce canım
Essa33
Essa33 11. Haftalık bilemicem ama ben 19 haftalıkken çektirdim
Kbr11 Acı oluyor mu çekilirken peki
Essa33 hayır zaten anestezi yapılıyor bi acı olmuyor
@Essa33 inşallah 🙏😔
Kbr11 Tesekkürler canım 🙏