Iclalkorkusuz Ben 33 haftalık hamileyim yani 8 aylık ve sürekli kilo veriyorum 62 den 56 ya düştüm sizce ne yapmalıyım 🙄
Aysem3338 Iclalkorkusuz bende 5 aylık hamileyim 4 kilo verdim cnm ama doktor bebeğin gelişimi iyi diyor bebeğe yarıyor yani bebekte bir sknti yoksa çokta önemli değil kilo vermen
hellobaby0 Iclalkorkusuz ben çeyrek ekmekte yemiyorum ama gün geçtikçe alıyorum o nasıl oluyor ya 🥴🥴😞😞😞😞
Iclalkorkusuz Nymphadoraa bebeğin suyu azalmış ve oda zayıfmış 2 kilo 300 gram sadece sağlıklı beslen dedi 🤷♀️
Iclalkorkusuz hellobaby0 sen diğer yediklerinden belki alıyorsundur ben genelde sadece su ile ayaktayım
Arifcaninannesi Iclalkorkusuz 28+3 oldum ikinci gebeligim ilk gebeligimde 8 ikinci gebeligim de 16 kilo verdim kusmam yoktu doktorum bunyenin zayifligina ve bebeklerin vitamin almasina bagliyir
Busraaa1919 Iclalkorkusuz canım bende gebelikte istemsiz kilo kaybı yaşamaya başlamıştım tiroidlerim düşük çıktı çok fazla çalıştığı için istemsiz kilo kaybı yapıyor dedi doktor ilaçlardan sonra toparladım
Iclalkorkusuz Busraaa1919 bana ilaç yazmadı sadece kan ve vitamin değerim çok düşük olduğu için vitamin ve kan verildi
dlnyny Iclalkorkusuz suyunu arttırmak için deveci armudu havuç suyu ve günlük su miktarınızı arttırabilirsiniz benimde geçen haftalarda suyum azdı 1 ayda düzeldi. Kilo durumu hakkında çok bilgim yok ama doktorunuzun da bir önerisi yok mu sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻
Babyyyymother Iclalkorkusuz cok az az ama sürekli birseyler yiyerek midenizi alistirabilirsiniz 5 ay benimde öyleydi 1 buçuk 2 aydır fln yavas yavas duzeldim yarim- yarim kilo da olsa almaya başladım 50.5 hamile kaldığım kiloya döndüm 25 haftaligim bende