bernaesen bizim 21. Hafta çıkmıştı . Aynı dediğiniz gibi yüksek değil ama yüksek olmaya yakın bir değerdi. Açlık tokluk şekerim de sınırdaydı, sınırın altında ama yakındı . Doktorum şeker yok dedi. Biraz bazı yediklerime dikkat ettim. Sonra şeker normale gelmişti 25. Haftada. Şimdi 32+6yız. Su fazlalığımız yok çok şükür. Yani doktorların demesine göre anormal bir su fazlalığı olsa zaten uyarı yapıyorlar suyun çok erken doğum riski vs diye. Onun dışında doktorun korkulacak bir şey yok dediyse içini rahat ettir. Gece yemelerini ve aşırı un tüketimini biraz sınırlandır ( tamamen kesmek değil bahsettiğim ) istersen şekerine de baktır ki için rahat etsin. Ama kimsenin kötü hikayesiyle de kendini kıyaslama ☺️😊 Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️👼🏻