Lina06 35.4 deyim ayakda fazla kalamıyorum agrıyo ayaklarım şişti ayakkabı olmuyor terlik giymek istiyorum artık ellerim şimdi ellerimi sıkamıyorum eklemlerim agrıyo doktorum sordum gayet normal tansiyonu takip et dedi ettim. Normal çıktı yani son haftadayız normal herşey