Bersu26 ben de şimdilik almayacağım, zaten ilk zamanlar bebeğim sürekli yanımda olacak ama ekstra bir durum olursa o zaman almayı düşünüyorum. Mesela kuzenimin o kadar çok sütü vardı ki maşallah mecburen kullanmak zorunda kaldı , yoksa mastit olacaktı. Bir diğer durumda bebek memeyi tutamayabilir, Allah korusun erken doğar, çenesi küçük olur vs o durumda sütü sağıp şırıngaile verebilirsiniz. Bunlar da doğrudan yaşadığım tecrübeler değil açıkçası çevremde gördüğüm kadarıyla.