kedidirokedi benim bu formda yorumlarından kötü etkılendıgım biri vardı,sürekli yasadıgı kayıpla ilgili yorumlar yapan.Bende onu engellemek istiyorum.Daha dogrusu engelleme özelligi geri gelsin istiyorum,onunla ilgili bir post acmıstım da dün ondan bahsediyoruz.