Beyazmelekkk Şöyle yani mesela benim kızımın ismi Bade Alara ikisi yan yana söylenmiyor dilimi zorluyor sadece Bade diyoruz. Zeynep Nilda veya Zümra Nisa yan yana gelince birbirini tamamlıyor gibi iki ismiyle hitap ederseniz uyumlu olur diye söyledim. Biz sadece Bade’yi kullanıyoruz bunu da düşünmek lazım.