Alyaa bende ikiz gebeyim 22. Haftada bebeklerimden birimin böbreklerinde genişleme olduğunu öğrendik. Bir böbrek 6 küsür diğeri 7 küsür . İlerlemiyor çok şükür . 1 cm nin üzerine çıkmadığı sürece sıkıntı yok dedi doktorum. Umarım büyümez daha fazla kimsenin bebeğinin böbrekleri. Bu arada iki bebeğimde erkek.