Cansel54 Hanımlar daha önce post açtım ama pek yorum gelmedi 😅 bizde çoğunluk gibi isim konusunda kararsızız Orhan Mert mi Orhan yağız mı sizce hanımlar😅
Glbnpk Cansel54 Mert Orhan kulağa daha bir hoş geliyor sanki. Ulama oluyor söylemesi kolay ve jön ismi gibi oldu böyle 🙈