Rabia7992 Bu sabahtan beri bebegimin hareketlerini hissetmiyorum normalde kıpır kıpır hiç durmaz 34. Haftamdayım normal mi psikolojik olarakta gerginleştim hissetmedigim için duş aldım o kadar iş yaptım ama
birprensesvebirprensannesi Rabia7992 Hiç mi oynamadı? Hiç oynamadıysa lütfen vakit kaybetmeden hastaneye gidin
Sermec27 Rabia7992 hiç mi yok hiç yoksa kesinlikle normal değil mutlaka acile gidin bu haftada her ne olursa olsun gunde en az 10 kez hareket olmalı
2pasam03 Rabia7992 belkinl yorulmustur canim oda tatli birseyler yiyip uzan bakalim yada soluna dogru uzan
Rabia7992 2pasam03 Sermec27 birprensesvebirprensannesi çok hissederdim aslında ama sabah kahvaltıdan sonra farkettim oynamadıgını çikolata yedim soluma yattım yok eşimde uyuyodur belki dedi bekledim 5 dakika önce çok minik bi hareket hissettim oh dedim ama çok kısa sürdü yani
Sermec27 Rabia7992 canım bu haftada bu kadar uyumaz mutlaka 10 kez hareket olmalı bu haftalarda benim ileri hafta kaybım var sadece 3 saat hareketsiz kalmıştı oğlum o yüzden lütfen ihmal etme
birprensesvebirprensannesi Rabia7992 Canım 2 saatte 10 hareket hissetmen gerek. Lütfen hareketlerini kontrol et ve hissetmezsen beklemeden acile git. Şuan bebeğin hareketleri düzenli olması lazım ihmal etmeyin lütfen
2pasam03 Rabia7992 kotu dusunme canim ama dedigi. Gibi harketlerine dikkat et bide ellerinle hafiften dokun bakalim.
Rabia7992 Sermec27 Bu gece tekrar takip ediyim o zaman gecede çok hareketli oluyor yarın acile giderim inşallah gitmeme gerek kalmaz
Rabia7992 Sermec27 birprensesvebirprensannesi dua edin bana herşeyini hazırladım inşallah bişey olmaz Allahım bize bagışlar kızımı
birprensesvebirprensannesi Rabia7992 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah canım kötüyü düşünme iyi o annesi❤️ Sadece takip etmelisin hareket hissetmezsen acile git kalp atışını duy bı rahatla mutlaka 🙏
Sermec27 Rabia7992 rabbim sınamasın inşallah cok zor bir imtihan inşallah güçlü bir şekilde hissedersin miniğini 🤲
Mom084 Rabia7992 33+4 bizde aşırı gaz sancın var karnım taş gibi bebeğim hissettim ama kıpır kıpır değil eskisi gibi. Bu karnımın sertliği ve gaz ile alakalı olabilir mi az oynaması
Sedanindenizi Rabia7992 Icinizi ferah tutun sandalyeye gergin bir sekilde oturun biseyler yeyip rahatsiz olup hareketlenir deneyin bakalim. Allah korusun guzel dusunun guzel olsun.
[silindi] Rabia7992 canım mutlaka doktora git normal değil hiç hareket etmemesi , benim de bir önerim var deneyen herkes hissetti bebeğini kalk bir bardak buz gibi soğuk su iç sonra soluna uzan bir kaç dk sonra hareketlenir inşallah 🤲🤲ama ihmal etme sakın
Rabia7992 [silindi] soğuk su içtim tatlı yedim uzandım ama çok minik 2-3 hareket hissettim 😞 beklicem yine gazımda var gibi ama bilmiyorm gerçekten
Rabia7992 Normal mutfak işleri yaptım ama geceleri çok rahatsız geçiyor her uyandıgımda sağ tarafa dönmüş uyanıyorum oda çok korkutuyor beni şimdi tatlı yiyip tekrar uzanıcam 😞