Arkadaşlar ben riskli gebelik gecırıyorum. Ayrıntılı ultrasona gırdım bugun ve doktor üstün körü baktı resmen. Ne gelişiminden bahsetti ne kilosundan ne suyundan hıc bısey demedi. Bende rahim agzı kısalıgı vardı serklaj oldum dikişi sordum kısalığı varmı kaç milim diye biz milimine göre demiyoruz uzun kısa diye diyoruz biraz kısalmıs dedı.(dikiş olduguna ragmen). Cok sinir oldum bana suan ne yat dedı ne yatma dedı hıc bısey de demedi hersey normal diyip ustunu kapattı. Eşim burda degıl annemlerde kalıyorum başka hastaneye gidelim dedim gerek yok normal demiş işte diyorlar. Ne yapacam bilmiyorum sinirlerim bozuldu. Dikişli olupta rahim agzı kısalan var mı? 😔