yasmin51 Daha başlamadım ben şehir Hastanesi’ne aşılama falan oldum orda oyaladilar resmen tupumde sorun varmış başka klinikte ogrendim tekrar gittim bana alaycı şekilde ne akla hizmet öyle demiş bilmiyorum gel aşılama yapalım dedi sinir oldum gitmedim bidaha a life da Alptekin hocaya gittim laparoskopi oldum 3 ay sonra da tüp bebek denedik çok şükür tuttu 4 aydır hala kontrollerime de Alptekin hocaya gidiyorum ama illaki actirmam lazım doğum için mecburum çok fazla madddiyat gitti bu süreçte istemiyorum orayı ama actirmam lazım