Hatice4446 Alt tarafımda hafif böyle arada baskı hissediyorum bebeğimi vurdukça da oluyor acaba ayakları aşağıda ondan olabilir mi yaşayan varmı bu durumu
Rerere Benim durumumda aynı 30. Haftanın içindeyim iki gündür alttan çok kötü baskı var gibi hissediyorum
Melike-Asel Endişe edecek bir durum yoktur merak etmeyin, 7.ayım boyunca hissettim o ağrıları, yarın 40hafta doluyor 1 hafta daha bekleyeceğiz şimdi tekrar geri döndü o baskı hissi