imrenkocka Merhaba arkadaşlar 🙋 son adet tarihim 16 mart. 15nisanda kan tahlili verdim 1689 çıktı çok şükür 🙏❤ beta 5000den sonra kese görünür dediler. bekliyorum hala..
Beyzan imrenkocka beta değeri olarak bilmiyorum ama 5+4 gibi keseyi net gördüm 7 de de kalp atışını duydum o şekilde bekleyebilirsin. Şimdiden hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🌸
Drgebe 1500 sonrası vajinal us ile 4000-5000 civarı abdominal us ile görülür şimdilik yapmanız gereken 48 saat sonra kontrol bhcg baktırmak
imrenkocka alttan baktırmak istemediğim için bu cumayı bekleyecegim 5000i geçer o zamana kadar heralde. 15nisanda 1689 cıktı 23 nisanda da gidersem geçmiş olur dimi??
Drgebe imrenkocka 2 gün sonra bhcg baktırmanız lazım yükselip yükselmediğinin görülmesi için dış gebelik açısından bakıyoruz
Elcnbykckr imrenkocka benimde adet tarihim 16mart. Bende 16nisanda verdim 700cıktı değerim. Benim daha gözükmedi doktor geç döllenme olabilir dedi ama senin gözükür gibi geliyor değerin yüksek
imrenkocka 22 nisanda kan verdim tam 1hafta arayla ışte beta değerim 15000 olmuş çok şükür 🙏 15 nisanda 1629 22 nisanda 15000. doktora Allah kısmet ederse pazartesi veya salı gideceğim kese için