Ecekizilcik_ Merhaba arkadaşlar yarın 9 buçukta doğuma gireceğim bölgesel sezeryan epidural olacağım olan arkadaşlar var mı nasıl oluyor ağrı oluyor mu
Berin Ecekizilcik_ hayir korkulacak kadar kotu degil evet biraz ağrın oluyor illa ki ama ben cok cabuk toparlanmistim. Bol yürüyeceksin kafein tuketeceksin hemen geçer merak etme