Nurdanizgi yok yok çatalda bakmıyor zaten en azından benim doktorum öyle bakmadı. Normal ultrasona yattığım sedyede baktı. Korkup abartılacak bir şey yok. Ben de bilmiyordum, doktor birden servikal uzunluğa bakacağım deyince korktum, psikolojik açıdan hazır değildim çünkü ama bir şey yokmuş.