Merhaba kızlar gebelik şekerim var 😒 ve astımım var bugun kontrole gittiğimde doktor gebelik şekerinde bebeğin omzu geniş olur bebeğin başı çıkar ancak omzu takılır dedi 😓 ve astımım var çok zorlanırsın normal doğumda dedi. 😓 çokda istiyodum normal doğum. Gebelik şekeri ve astımı olanlar normal doğum yaptımı acaba zor oldu mu ? Nasıl oldu bilgi verir misiniz astım zorladımı 😒