Mustafaahmet Slm arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim ve karnımın alt kısmında ağrı oluyor bebek sanki aşağıda gibi hissediyorum sizdede öyle oluyormu yoksa bendemi öyle bebeğim yoksa aşağıdamı
EcrinEr Mustafaahmet sağ tarafımdan bir şey çekiyo sanki üstüne yatınca geçiyor iki kez doktora gittim bir şey yok diyolarlar gaz olabilir ayaklarını sıcak tut dediler
Mustafaahmet EcrinEr Cnm benimki öyle değil sanki 9 aylık olurda çocuk aşağıda olur taşıyamazsın ya o şekilde karnımda büyük ağrı sancı oluyor bende