Düşükmü? Bazı doktorlar ilginç..
Cnm benmde 13.haftamda bebeğin eşiği aşağdaydı, doktor ilişki yasak dedi, yürüme cok dedi.. Zamanla yukarı çıkar
Diyelim çıkmadı tek eksisi nornmal doğum yapamazsn, ve ara ara kanamaların olabilir ama bebeğe zarar vermez dedi
Nitekimde 25 haftalık oldum, cok şükür kanamam olmadı, en son gittiğimde hafif çıkış vardı tam olması gerektiği gibi olmasada
Ama cok ayakta kalma ve cok yürüme