Faziletttt canım ben de 19. haftamdayım. 13 te erkek dedi. 17 de kesin erkek dedi. Ama 3 hafta sonra detaylı ultrason var onu bekliyorum orda da erkek derse kesin olur heralde 😊 siz yine de alisveris falan yapmadan bi kac kez daha duymayı bekleyin tavsiyem. Yanılan doktorlar olabiliyormus çünkü.