eminenura ay icim rahat eti inşallah bende de yoktur ne yzıkı cinsiyet i halen öğrenemedik almanya da hemen söylemiyolar ilk kizim da da öyleydi 20 ci hafta da büyük sono diye geciyo kontrol un adı orda inşallah öğrene bilceğiz bebeğimiz gösterirse 🥰 ama burda cinsşyet tahmininde herkez erkek dedi ce biri var ona yoladım onun tahminleri hep cikiyor mul oda erkek dedi ☺️🤲🏻 sağlıklı olsunlar da ne olursa olsun gönlümüz kiz istyordu fakat erkek de olsa cok sevincez 🥰