Dilara8228 Bugün kontrole gittim ve doktor bebeğimin sol böbreğinin sağ böbreğine göre bir tık büyük olduğunu söyledi yaşayan var mı böyle bir durumu ne yaptınız ne oldu çok endişeliyim (34+5 haftalığım)
ilknurrkrc Dilara8228 benim oğlumun da aynı şekilde bir böbreği üst sınırda. Yapılacak bir şey yokmuş dogum sonrası bir cocuk doktoru değerlendirmeliymiş☹️
Sadu44 Dilara8228 kızımda o haftalarda çıkmıstı. Doğduktan 14 gün sonrada hemen idrar yolu enf oldu 1.5 yasına kadar koruyucu ilaç içti sonra gecti çok şükür kaç mm birşey dedi mi dr? Birde hamileyken bana tatlı hamurişi falan yasakladı şekerim artmasın diye böbreğini onlarda büyütür dedi gecmiş olsun
Sadu44 Dilara8228 anladım benim suyum üst sınırda çıkıyordu belkide ondan demiştir. Birde doğuma kadar düzelmezse ıslak mendil hiç kullanmayın yenidoğan temizleme pamukları var onlarla temizledim bezi bırakana kadar enfrksiyon olmasın diye çok dikkat ettim vs
Aysenes Dilara8228 yani tedavisi yok sadece kontrol altında kalıyor bakılıyor küçülme büyüme varmi diye cok nadir ameliyat olunması gerekiyor ama oda cok nadir yani korkmayın ☺️
Dilara8228 Aysenes İnşallah ya içimi rahatlattiniz biraz . Doktorda çok büyük bir sorun olmaz doğumdan sonra büyük ihtimal geçerde dedi ama iste anne yüreği o an birsey duymuyorsun 😔